Prihláste sa na odber noviniek.Môžete sa kedykoľvek odhlásiť.
Rýchle doručenie až k vám
-Cena dopravy 4,90€
- Úvod
- Reklamácie-postup
Vážený zákazníci aj ten najlepší výrobok sa môže pokaziť
Aj keď sa snažíme do ponuky vyberať také produkty aby sme toto riziko
eliminovali, úplne sa tomu zabrániť nedá. Preto v prípade akéhokoľvek problému
s výrobkom sme tu pre Vás a budeme sa snažiť situáciu vyriešiť k Vašej spokojnosti.
Ak sa výrobok pokazí v záručnej dobe ktorá je na všetky výrobky minimálne 24 mesiacov (podľa občianskeho zákonníka) (s výnimkou predĺženej záruky na vybrané produkty) od kúpy je potrebné výrobok reklamovať.
Ako reklamujem výrobok?
Reklamáciu môžete nahlásiť rôznymi spôsobmi :
emailom na info@expert-naradie.sk zašlete nám emailom Vaše kontaktné údaje popis závady a číslo objednávky prípadne faktúry, my Vás budeme kontaktovať a dohodneme si postup ako výrobok dopraviť do servisu.
Telefonicky na 055/6749361
Osobne v sídle firmy RIPEX náradie s.r.o Textilná 7 Košice
Zaslať výrobok poštou na RIPEX náradie s.r.o Textilná 7 Košice s popisom závady, kontaktnými údajmi a číslom objednávky prípadne faktúry.
Najpohodlnejší spôsob ako nahlásiť reklamáciu je vyplnenie nasledujúceho formuláru, po odoslaní správy Vás budeme kontaktovať v čo najkratšom možnom čase. Podľa dohody vybavíme zvoz výrobku na Vami zvolenej adrese prípadne dohodneme zaslanie poštou.
v prípade akýchkoľvek nejasnotí nás prosím kontaktujte na info@expert-naradie.sk
Nahlásenie Reklamácie
Reklamačný poriadok nájdete na tomto odkaze : https://www.expert-naradie.sk/Reklamacny-poriadok-a4_3.htm
je súčasťou obchodných podmienok na odkaze : https://www.expert-naradie.sk/Obchodne-podmienky-a3_0.htm